30 mar 2019

Here we go again!

Powinnam chyba mieć ustawiony post, który dodawałby się automatycznie co pół roku o treści "Witam się po dłuższej przerwie, tym razem na pewno wracam do Was na stałe". Jednak chcąc być uczciwą przed samą sobą - nie ma co obiecywać, bo zapał to u mnie rzecz z którą od zawsze mam problem, więc może tym razem po prostu się przywitam i nie będę obiecywała niczego. Być może te z Was, które obserwują mnie na instagramie, wiedzą, że w moim życiu zaszły ostatnio ogromne zmiany. Na świecie pojawiła się mała istotka, która zawładnęła nami bez końca - synek Mikołaj. Przerwa w pisaniu była tym razem spowodowana przygotowaniami do tego magicznego czasu. Zmieniły się też priorytety i to o jakieś 180 stopni. Wierzcie lub nie, ja MANIACZKA kosmetyczna, która miała w domu pół drogerii, obecnie jestem po wielkich czystkach (przy małym dziecku przestrzeń i minimalizm w rzeczach jest czymś niezwykle pożądanym) w toaletce i posiadam w niej dokładnie po jednym rodzaju każdego kosmetyku (mam 1 - JEDEN! podkład, 1 korektor, 1 bronzer itd.). Było mi to naprawdę potrzebne, bo teraz mając 5 minut na makijaż, po prostu siadam przed lustrem i po kolei wyciągam to co potrzebuję, nie musząc kopać po pierdyliardzie opcji. Nie wiem jakie są nowinki kosmetyczne, za to świetnie orientuję się w dzieciowych gadżetach, do Rossmanna zamiast po piąty tusz wchodzę po pampersy. W związku ze znaczną zmianą zainteresowań, pora na zmianę profilu blogu - choć blogów parentingowych jest chyba równie dużo co tych kosmetycznych, to sama chętnie takowe czytuję i chciałabym dołączyć i od siebie małą cegiełkę do tego świata. Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda macierzyństwo z mojej perspektywy - zostańcie ze mną! 

Pozdrawiam,
Joanna (matkobosko! mama!)


1 komentarz:

  1. Piękny mały skarb :) Życzę dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa :D Coś o tym wiem, dzieci potrafią życie do góry nogami przewrócić

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)